Авторские права:

Уважаемые читатели! Все материалы данного блога являются частной собственностью.
Любое использование информации блога (текстов, фотографий. видео, мастер-классов и другой информации) в интернет-ресурсах или печати возможно только с личного разрешения автора - Катерины Алёшиной (Pioniya) и обязательного указания авторства и ссылки на этот блог.
Надеюсь на ваше уважение и понимание. Спасибо!

понедельник, 25 апреля 2016 г.

Хочу в ДК Арт Клуб UA

Привіт!
Поспішаю-поспішаю! Як завжди в останній вагон лінків.
Чудовий любий бложик Арт Клуб UA обирає нову команду.


Поїзд з тим останнім вагоном вирушає із Полтави, а на квиточку стоїть моє ім'я - Катерина.
Поки їду розповідаю про себе :) Творча, дуже... Скрапбукінг заполонив творчі закутки мого серця та перетворив мене на штампоголіка. Крім папірчиків дуже люблю вишивати хрестиком, в'язати гачком, шити. Не уявляю свого життя без малювання.
Найбільше до душі стиль "Чисто і просто", але не обділяю увагою інші стилі й напрямки. Тож, від скромності не помру, відправлю себе до майстрів широкого профілю.
Хочу до вас, бо залюбки слідкую за життям блогу, тут працюють мої улюблені майстри. Ну, такі ви - рідненькі-гарненькі)))

З останніх робіт назбирала різного:







Набагато більше всього є у блозі.
А ось тут зібрані мої МК та статті.

Бажаю всім удачі!
Pioniya :)

Комментариев нет:

Отправить комментарий